Monday, 18 April 2011

dah lama tak tulis ni....
minggu ni aku agak serabot la....
dengan stdynya....
dengan masalah lainnya....
tencion aaah......
aku sedih ni....
aaaahhhh....

Saturday, 9 April 2011

reunion.... 12 ekoq ikan...9 keyul peha ayam...









 kipas..kipas...
xmasak2 jugak...






nampak sedap aan...
mmg sedap pon.... 





aiiik...aku sorang plak yang kipas..
tak aci ni.....





amboi....
depa sedap dok makan noh....




penat2...





 3 orang ja yang makan banyak ni.....
habis tak???







penat aih..
ang plak aah kipas....
hihihi...






 ang kira dok maen daun ja noh aqmal....
hihihi..








comei noh dia senyum....
=)











makan...makan....
licin...
hihihi...





sudah kenyang
mari kita mandi....






anak teruna pertama yang aku tengok siang ikan...
syabas eqmal.....





nak terjun ka,
xmau aah????
xpayah aah...
takot...
=)





Alhamdulillah.....





sejuuuuuk.....











balik dah....
nanti kami mai lagi noh....
=)

Tuesday, 5 April 2011

Tiap2 malam sebelum tdo,
aku mesti bkak ms dlu...
tgk gamba2 yg ada dlam 2.....
teringat2......
1 gamba pon aku xpdam dalam ms 2....
huh......
=)

Monday, 4 April 2011

seronok....

 haaaaaaaaahhh....
terubat sikit la rindu dihati ni......
=)

Time reunion raya tahun lepas kat carnival sg petani...


Menang voucher makan mlam free ni....
tpi untk 2 org ja...
yg len cekelat angin la.... 
=)





paling ensem yang tangan dlam poket 2 la
hihihihi.... 






                                                                      
        Sejak 2 menjak ni....
asyik dok teringat kat dia ja....
xtau la psai pa....
rindu kot....
dia rindu aku dak???
lama dah xjumpa...
dekat 2taon ada la....
rindu betoi la.....
kalau la dia tau...
mmmmmm.....

lama dah dok caqi gambq ni...
baqu ni jmpa....
teringat masa skolah....
nakai2....
=)
                       
 kenduri kawen kak fizah.......
dok sipi2 ja aku.....
janji ada sudah la noh....

reunion......

12 ekoq ikan dan 9 ketui ayam....
3 orang ja makan.....
kenyang xdak ari dah la....
kembung perot2 ni...
hahahaha....